♥براے شناخت♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥براے شناخت♥

براے شناـפֿـت آבما

نبایـב عجول بوב



בیر یا زوב פֿـیلے قشنگ פֿـوבشونو نشونت میـבטּ

ᓅـقط بایـב صبور بوב



نظرات شما عزیزان:

taraneh
ساعت15:01---25 مهر 1394
اخ کاملا موافقم

sara
ساعت11:13---14 اسفند 1393
slm aZzm mn b webloget umadam
plz linkam kon mnm linket kardam


reza
ساعت21:52---16 آبان 1393
حسادت یا خساست ؟


اسمش را هرچه میخواهی بگذار ،


من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی !


✖ ɢiяℓ 〇ff✖
ساعت17:03---11 آبان 1393
من از عطر آهسته ی هوا می فهمم

تو باید تازگی ها

از اینجا گذشته باشی




✖ ɢiяℓ 〇ff✖
ساعت14:26---30 مهر 1393
بیا

تا نترسم من

از شهرهایے که خاک سیاشان

چراگاه جرثقیل است !


گیتی
ساعت20:09---27 مهر 1393
بدترین احساس وقتی بهت دس میده که:



کلی التماس میکنن که فقط نگاهشون کنی ..همین که خرشون از پل گذشت و فهمیدن



دوسشون داریم اون وقت به هر طریقی ازارت میدن!!!!


reza
ساعت17:40---26 مهر 1393
دق کردم!

پشت خنده های تلخی که...

هیچگاه کسی به آن شک هم نکرد!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ